joi, 3 decembrie 2015

Unele raspunsuri

Am intalnit pufoase care au spus ca tricourile Zuza Muza sunt frumoase, dar nu pentru femei cu cateva kilograme in plus. Ca aplicatiile sau chestiile mele colorate le fac sa fie mai grase decat sunt. Doamnelor... nu vreau sa va conving sa cumparati ceea ce nu va place, departe de mine gandul acesta. Zuza Muza creeaza haine pentru femei pufoase... mai altfel. Pentru toate celelalte exista destule magazine cu haine. Ceea ce vreau eu sa subliniez este ca aplicatiile nu ingrasa! Dimpotriva, scot in evidenta persoana si atrag atentia asupra unei personalitati vesele si naturale. Cel putin acesta este scopul lor, in viziunea mea. Poti purta o rochie neagra, dar aplicatia colorata o va scoate in mod clar din anonimat. Aplicatia colorata te scuteste de multe alte accesorii, ca sa nu mai zic ca poti asorta cu succes pantofi, cizme sau o geanta colorata intr-una dintre culorile aplicatiei. Sau mai multe.
Am intalnit pufoase care au spus ca tricourile oversize sunt prea scurte. In primul rand acesta este conceptul oversize. Larg si scurt. Tricourile Zuza Muza pot fi purtate cu maieuri colorate dedesubt, sau chiar cu camasi cambrate pe talie. Depinde de gustul fiecaruia. Acestea fiind zise, va invit la targurile la care Zuza Muza participa. Le anunt pe Facebook, pe pagina Zuzamuza Atelier, de fiecare data. Veniti sa probati, sper sa va schimbati parerea:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu