joi, 10 septembrie 2015

Sa ne schimbam mentalitatea. Intai noi, apoi sa le cerem celorlalti sa o faca:)

Am vazut un clip in care o pufoasa se dezbraca in chiloti si sutien, pe strada, se aseaza cu mainile intinse lateral, cu cateva markere in maini. Jos, era o placuta pe care scria ceva de genul: "Stau asa in semn de sustinere pentru toti cei care au o problema cu increderea in sine, asa cum am eu, pentru ca toate siluetele sunt frumoase. Daca sunteti de acord cu mine, desenati o inima pe corpul meu".

Rand pe rand, oamenii treceau pe langa ea, citeau placuta. Unii zambeau si treceau mai departe, altii luau cate un marker din mana fetei si desenau o inima pe corpul ei. Unii o imbratisau. Am uitat sa zic ca, dupa ce s-a dezechipat, fata s-a legat singura la ochi. Probabil pentru a-i fi mai usor, pentru ca asa nu putea vedea reactia oamenilor, ci doar simtea inimile desenate pe corp.

Atunci cand am postat clipul pe pagina de Facebook Zuza Muza, am scris ca nu cred ca s-ar putea intampla asa ceva in Romania. Si nu numai pentru ca ar exista idioti care s-ar hahai pe langa pufoasa, sau pentru ca s-ar trezi mitocani care sa-i dea o palma peste fund.

Ci si pentru ca nicio pufoasa nu ar face asta. Am intalnit prea multe pufoase care se ascund, carora le este rusine de trupul lor. Care prefera rochiile largi si de culori inchise. Am studiat mult, inainte de a ma apuca de proiectul meu, atitudinea modelelor XXL din strainatate. Frate, femeile alea sunt naturale si se simt bine in pielea lor. Putine pufoase romance isi iubesc kilogramele in plus. Inca o data zic: nu promovez obezitatea, dar, la naiba, daca tot esti obeza, de ce sa te ascunzi si de tine insuti? Intotdeauna am fost de parere ca o femeie este sexy numai prin atitudine. V-as provoca, dar mi-e frica:) Mi-e frica ca nu voi primi niciun raspuns. Am putea fi trei, sau patru, sau cinci... Cine se baga?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu