marți, 5 iulie 2016

Diana Secara si Zuza Muza

Nu mica mi-a fost mirarea si placerea ca, intr-o buna zi, sa primesc un mesaj de la Diana, pe Facebook: Buna, imi place proiectul tau, vreau sa te ajut. Am o sedinta foto in Cluj si vreau sa-mi trimiti cateva haine facute de tine pentru o sedinta foto profi. Wow, am vorbit la telefon si mi-a placut tare naturaletea si veselia din vocea ei. Zis si facut, i-am luat masurile si mi-am imaginat o rochie si doua tricouri cu aplicatii brodate care eu credeam ca-i vor veni bine. Pentru rochie am ales culoarea neagra, un tricot plin si greu, iar pentru tricouri, portocaliu si galben, culori de vara. Si pozele.... pozele in care rochia Zuzamuza Atelier ii vine perfect.
I le-am trimis prin curier si a inceput nerabdarea. La fiecare cateva zile o intrebam pe Facebook. Cum e? Cand sunt gata pozele? A durat ceva pana mi-a aratat pozele cu rochita, de care mi-a zis ca s-a indragostit. Si tare m-am bucurat. Apoi a scris pe blogul ei articolul asta. Ma intrebati cine e Diana Secara? E o clujeanca de douazecisiunpic de ani, plecata in Germania si lansata fulminant pe podiumurile marilor case de moda in calitate de model plus size. E singura romanca prezenta intr-o lume care in tara noastra nu prea exista. Are contracte cu reviste din Marea Britanie si case de moda din Germania. Anul trecut, a fost imaginea ING în campania de iarnă - prima reclamă ce înfăţişează o persoană plus size din România. A fost imaginea Asos, H&M, New Look, C&A, Dorothy Perkins şi Forever 21. Este un ideal pentru mii de pufoase care si-ar dori sa poarte un tutu cu dezinvoltura Dianei. Si, ceea ce pentru mine a fost foarte important, vrea sa schimbe mentalitati. Stiti voi... alea cu "pufoasele trebuie sa se imbrace in haine lalai si in culori inchise". Va las cu Diana, pe care o gasiti pe www.dianasecara.ro sau pe Facebook.
Diana Secara si rochia Zuzamuza Atelier



Diana Secara si sotul, fotografie de pe pagina de Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu